czwartek, 24 października 2013

207 - Zaległości .

Już dawno oczekiwany wpis ...
Dawno , dawno temu... Za siedmioma lasami i siedmioma górami ?! Nie
Zdarzyło się to 24 września br. w Przedszkolu nr 1, Chatka Puchatka w Trzemesznie :)

Ponad miesiąc temu dostałem zaproszenie od Pani Agnieszki Łukomskiej na pogadankę z podopiecznymi na temat dnia bez samochodu ...
Po głębokiej analizie, kiedy w wiadomości dostałem informację , że na naszym spotkaniu będą grupy:
Misie i Tygryski .
Pierwsza myśl , "czy nazwy są przypadkowe ?" - najniebezpieczniejsze zwierzaki , powiązanie ?
Druga myśl skąd ja wezmę tyle miodu dla Misiów i mięsa dla Tygrysów ...
Trzecia myśl: "MATEUSZ WRACAJ NA ZIEMIE !!!"


Jak się domyślacie , nie zawahałem się i przyjąłem zaproszenie ! Jakby inaczej !
Nie dość, że uwielbiam dzieci to jeszcze mógłbym coś pozytywnego do ich życia wnieść , czemu nie ?
Nie było żadnego ale !


Wtorek 24 września 2013... Na rowerze z plecakiem wypełnionym medalami pędzę na spotkanie ...


Wchodzę na salę widzę ... 40 zaciekawionych twarzy ... (mam tremę ...)
Szybkie rozładowanie atmosfery , jest bajecznie , Dzieci pytają , są ciekawe , chcą wiedzieć...
Staram się jak mogę opanować stres i odpowiadać szczegółowo na pytania :)


Są medale są pytania o dietę , treningi :)
Wspaniała atmosfera , wspaniałe dzieciaki !!! Zazdroszczę im !!! :)
Było o bieganiu , jeździe na rowerze , boksie ... Sport to nie wszystko , mimo tego, że był to dzień bez samochodu !
Racjonalne żywienie i zdrowe :) Mam nadzieję, że niejadki i jadki wyniosły coś ze spotkania :)
By osiągnąć sukces trzeba jeść , jeść zdrowo i racjonalnie ! :)

Na koniec wspólna fotka :)


(Od lewej Pani Mirosława , moja skromna postać , Pani Blandyna i Pani Joanna , Misie i Tygryski  i Pani Agnieszka która tworzyła tą fotografię  )

Podsumowując ... Mam nadzieję , że choć troszeczkę zaszczepiłem w tych wspaniałych osobach ducha sportu ....
I wiem, że wybierając rower , będą myślały nie tylko o sobie ale i o środowisku :) 
O tym, żeby dobrze jadły ... 
Co ja myślę o tym spotkaniu ? 
Wspaniałe cudowne i niepowtarzalne !!! Każdemu polecam czerpać inspirację z tak młodych ludzi !
To one, wszystko co robią, wkładają swoje serce cierpliwość i potrafią o niczym innym nie myśleć tylko się zająć w 1000 % robioną czynnością... Dają siebie :) Piękne !!!
Dziękuje Wam !!! Daliście mi nieziemską motywację i dlatego mój udział w 14 Poznań Maraton 2013 dedykuje wam !


Dzięki Wam przypomniałem sobie jak można i trzeba cieszyć się z każdej chwili w życiu ! :)

Dziękuje !!!   


---
Pozdrowienia dla wszystkich !!! 

Dla takich chwil warto żyć !!!




4 komentarze:

  1. Panie Mateuszu - w imieniu swoim i przedszkolaków - DZIĘKUJEMY!!! :))
    Pozdrawiam - Agnieszka Łukomska

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Mateuszu - w imieniu swoim i przedszkolaków - DZIĘKUJEMY!!! :))
    Pozdrawiam - Agnieszka Łukomska

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)