poniedziałek, 14 października 2013

205 - 14 Maraton Poznań 2013

Marzenie się spełniło ...

Marzenie by zostać maratończykiem , przepraszam... MARATOŃCZYKIEM !!! 

(Zdjęcie z Malwiną Macioszek zdjęcie z galerii Malwiny i jej bloga )
 
Litry potu na treningach i zeszłotygodniowa tragedia , gdzie dopadła mnie "grypa jelitowa" ...
Tak nigdzie nie pisałem o tym , by się nie tłumaczyć na zapas , ale okazało się, 
że organizm tak mocno nie został osłabiony. 
Założenia treningowe były 3h i 30 minut , jednak od miesiąca miałem w głowie by zejść poniżej 4h !
I... Udało się z czasem 3:58:17 :) Jestem zadowolony a trasa zaskakiwała :)

(zagadka: gdzie jestem ?)

Jeśli chodzi o same odczucia odnośnie maratonu to :
-najlepiej zabezpieczona medycznie impreza biegowa w jakiej uczestniczyłem,
-idealnie zlokalizowane punkty odżywcze 
-wspaniali kibice
-nieziemska atmosfera 

Za rok na pewno wrócę ;) 

(Zdjęcie z Malwiną Macioszek zdjęcie z galerii Malwiny i jej bloga )

Co do trasy to najbardziej nogi poczuły dwa podbiegi (36 km i 40 km )

Mimo zmęczenia , bólu nóg , braku nowego auta w garażu... 
Z uśmiechem na twarzy zawsze będę wspominał 14 Maraton Poznań.
Polecam wszystkim :)

Biegacze na medal !!! :)


Tego biegu długo nie zapomnę, ponieważ jeszcze na żadnej imprezie nie odczułem takiego dopingu publiczności jak w Poznaniu ! 

Pozdrawiam, a jutro trzeba rozbiegać zakwasy ... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)