poniedziałek, 16 marca 2015

257- żwirownia...

JAK każdy wie żwirownia zajmuje się wydobyciem piasku ... żwiru ... itp ...
Kiedy jednak zostaje zaprzestanie wydobywanie surowca , staje się OPUSZCZONĄ Żwirownią ...

Co tam można znaleźć ... śmieci !!! Szmaciarze wyrzucają tam śmieci !!! SKANDAL ...
Jak można jechać kilka kilometrów od miasta, mijając setki śmietników , wyrzucić śmieci !
Na szczęście ekipa , przepraszam ... Ekipa przez duże E ... Jeździ tam tylko w celu spulchnienia ziemi :)
(czytaj , sponiewieranie )

Trening niby prosty... Pętla lekko ponad 700 metrów ... kilka opon ... serpentynka pomiędzy drzewami ... kilka podbiegów , kilka zbiegów ... miękkie podłoże dla lepszej amortyzacji ...

Nie chcę się tłumaczyć ale , pogoda była zła , piach zbyt mokry , trasa nie ubita , temperatura zbyt idealna , bytu niedokładnie zasznurowałem ... Kur...Bergol jak mogłeś mi to zrobić !

Ten akapit zacznę literami hahahahahahahahhahahaha


Po pierwsze ... Nikt mnie nie zmusił do tego abym wziął udział :)
Po drugie , znam harmonogram pracy :)
Po trzecie , lubie ,... przepraszam ... kocham takie treningi :)
Po czwarte , czułem się najlepiej na świecie :D

No Excuses Team !
Solidna marka , marka , która nie ma wymówek ...

Co do samego treningu ...
Widziałem ludzi którzy wchodzą pod górkę piachu ,
takich którzy nie ciągną opony ... gubią się w lesie ....
Sam biegałem bez opony przewieszonej przez ramię ...

Sam chętnie bym się ztoczył z górki :)
O wchodzeniu , że było ciężko w  ogóle nie wspomnę :)
Uczestnicy tego wspaniałego wydarzenia co drugie kółko biegli z oponą na ramieniu ...
Tego nie robiłem , ponieważ nie jestem taki twardy jak cała reszta !!!
TO JEST MEGA WYSIŁEK ...

Kto spróbuję ten zrozumie :)

Co rekompensuje ten wysiłek ... Mógłbym wymieniać z imieniaaaaaa....ale,,, to są ludzie ...
Wspaniali , cudowni ... Tacy co wypiją czasami piwo i tacy co przyjdą na ciężki trening :)

Co jest w tym najlepsze ?
Mimo sponiewierania , chcę się więcej ... :)


PS. Na pewno włączę takie treningi do moich przygotowań do ultra,,,
Wspaniała atmosfera którą MY tworzymy !!!!

(zdjęcia Agnieszka Łukomska z moją obróbką , DZIĘKI AGA !!!!)





























































2 komentarze:

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)