środa, 4 marca 2015

256 - Odskocznia .

Zbieram się i zebrać się nie mogę ... Przemyślenie dotyczy napisania relacji z wyjazdu w góry :) 
Dzisiaj trzeci dzień normalnego trenowania . Kondycja ok, nogi obolałe , ale jakże inaczej ma być, 
kiedy się leniwiło w górach i tylko na nartach jeździło :) 

Wczoraj poszalałem godzinę na rowerze i gdyby nie wiatr to była by piękna wiosenna pogoda ! :)


Do sedna ... 
Od pół roku bardzo często podchodzę do sprawy by przejść na wegetarianizm ... 
Mam za sobą chyba 5 prób i jestem zdeterminowany by podjąć następną ... 
Nie dlatego , że nie lubię mięsa , czy też dlatego , że wiele ultrasów jest nawet VEGE ...
Po prostu mam coraz większą świadomość , że zwierzęta są faszerowane straszliwą chemią ...
Muszę się jeszcze zagłębić w temacie jedzenia min ryb , czy w tej ideologii można je spożywać ...
Na pewno chcę z diety wyeliminować mięso , coraz częściej mam dni gdzie jadam same warzywa , jajka , ziarna . 
Mój organizm lepiej funkcjonuje . Sprawdzę TO ! :)



Koniec przemyśleń ! DobRUNoc :)

4 komentarze:

  1. Po pierwsze przepiękne zdjęcia :)

    Po drugie ciekawa jestem Twojego doświadczenia z rybami - koniecznie tym się z nami podziel (mam kolegę ultrasa, który też jest VEGE),

    Życzę powodzenia w tym sezonie biegowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ryby to doświadczenie mam z dorszem , łososiem, tuńczykiem (kawałki w puszce) i gotowymi daniami , które można wrzucić do piekarnika i po 40 minutach jest gotowe .
      Myślę , że przygotuję w tym miesiącu jakiś wpis o jedzeniu :) Dzięki za pomysł ;)

      Usuń
  2. Mam podobnie... dlatego podwyższam skille w gotowaniu :P Gotowanie daje pole do popisu jest wyzwaniem i pobudza kreatywność ;) Może to (gotowanie) pomoże tobie wytrwać w decyzji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z gotowaniem nie mam problemu bo od 2 lat sam sobie gotuje i przygotowuje posiłki :)
      Masz rację pobudza kreatywność :)
      Mati, coraz częściej mam dni bez mięsa i myślę, że teraz już tak zostanie :)

      Usuń

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)