środa, 20 listopada 2013

212 - i noc...

Witajcie !

Dlaczego czasu nie można zatrzymać ?
Pójdę dalej. Dlaczego czasu nie można cofać ?
Bzdura totalna , wyobraziłem właśnie to sobie ...
Popełniam błąd -cofam czas - robię inaczej ...
Wolę uczyć się na własnych błędach i na błędach ludzi bardziej doświadczonych .
Wolę żałować, że coś zrobiłem , niż żałować, że czegoś nie zrobiłem .
Wiadomo nie wszystko ma jedną "wagę".
Taki sposób uczenia się życia jest najlepszy... Wyciąganie wniosków z swoich dokonań ...
Tych złych jak i dobrych .
Najważniejsze jest mieć do siebie dystans , umieć wybaczyć sobie, wyciągnąć wnioski i wprowadzić je w życie.


Nasze życie ma kolor naszej wyobraźni .
Pamiętam o tym na każdym kroku .
Jeśli dopuszczam do siebie negatywne myśli , złe emocję ,
obawy to tak sobie wbijam to w podświadomość , że ona robi wszystko abym poniósł fiasko ...
Zaś jeśli myślę optymistycznie , jestem pozytywnie nastawiony , wkładam całego siebie,
nie ma bata musi się udać ;)



Tak samo jest z znalezieniem czasu ... Czy to na spotkanie , na trening , czy na inne obowiązki .
Niema czegoś takiego jak brak czasu... Doba ma 24 godziny każda godzina to 60 minut .
Dlaczego więc jedni mają dom , rodzinę , pracę , biegają i biorą udział w zawodach...
Drudzy nie mają czasu wyjść na trening pobiegać lub zrobić porządek ?
Wszystko tkwi w organizacji sobie czasu i niedopuszczaniu do siebie wymówek ...
Wymówki to okropieństwo, a tego okropieństwa trzeba jak najszybciej się pozbyć !
Czas można zawsze znaleźć ... Wystarczy chcieć. Jak ?
Na moim przykładzie ... Narzekałem, że nie mam zbyt dużo czasu na bieganie --> ograniczyłem siedzenie przed komputerem , mam kilka godzin tygodniowo więcej .
Zrezygnowałem z telewizji i jestem o niebo szczęśliwszy nie widząc tego jak media kreują
i manipulują społeczeństwem ! :)

Na koniec ... Każdy na świecie ma tyle samo godzin w dobie , czy to zawodowi zawodnicy , podróżnicy ,
lekarze, artyści , licealiści , studenci, blogerzy ;)
To jak wykorzystasz dobę należy do CIEBIE ;)

Pozdrawiam ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)