środa, 11 września 2013

199 - warzywa

Wiadomo dieta dla osób uprawiających sport jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu .
I nie chodzi o to aby nie jeść ... Tylko jeść zdrowo i 5-6 razy w ciągu dnia .

Osobiście w diecie stawiam na warzywa, owoce , mięso z piersi kurczaka , makaron, jajka, nabiały i ryż .

Dietę najtrudniej utrzymać , gdyż w koło czyha wiele pokus ... Czipsy , słodycze , szybkie jedzenie z budki itp ...

Skąd więc brać motywację aby zdrowo się odżywiać ?

"Jesteś tym co jesz "

Nie raz na własnej skórze przekonałem się , że przez odpuszczenie sobie diety moje wyniki są dużo gorsze.
Jaki wniosek?
Dla mnie liczy się aby mój organizm zawsze i wszędzie dobrze funkcjonował .
Bym zawsze mógł przebiec 21 km i z uśmiechem na twarzy powiedzieć sobie , że nic mnie nie boli .

Największe zagrożenia dla zdrowego odżywiania :
-czipsy
-śmieciowe jedzenie

Kiedy nachodzi mnie ochota na danie z powyższej listy , robię trening lub zjadam owoc,
może smak nie ten sam , ale zdrowsze ... :)

Za każdy tydzień utrzymania diety , zdrowej diety , należy się nagroda !
Hmmm?? Co to takiego ?
Jeden posiłek jaki chce... Mogą to być czipsy , hamburger , hot-dog , tortilla ... Tylko jeden :)

Więc nie  jest diabeł taki straszny jak go malują :)



Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)