wtorek, 10 lutego 2015

252 - Zima płata figle .

Zimowa aura nas wita i szybko żegna :)

Ciekawe anomalia pogodowe w tym roku , raz jest +5 stopni , słońce ...
W inne dni mróz , śnieg lub deszcz ... Nasz organizm niestety nie jest zadowolony z takich wahań ...
Bardzo szybko można się przeziębić , a o to nie trudno :)

Więc APELUJE : Uważać na siebie ! :)



Jeśli chodzi o zimę , to przypominam sobie , kilka lat temu ileż to śniegu było ...
Nie było problemu aby iść na sanki , pojeździć z górki , wytarzać się w białym puchu.
Mam nadzieję, że tej zimy spadnie jeszcze śniegu i każdy z nas będzie miał taką okazję :)


Miłego wtorku ! :)

1 komentarz:

  1. Taką mamy aurę w tym roku :) W mojej okolicy już dobre 2-3 tygodnie grypa panuje. U mnie wszyscy w domu już chorzy byli a ja ?

    Ja myślałam, że nic mnie nie dopadnie a tu "zonk" ;) Przez weekend gardło mnie drapało - przez co nie wychodziłam z domowych pieleszy :) A dzisiaj już dobrze :)

    Więc dbajmy o siebie :) I ... byle do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)