poniedziałek, 24 lutego 2014

226 - noc jak każda inna .

Bieganie !
Ileż dajesz szczęścia i energii !
Pozwalasz doświadczać coraz to nowszych wrażeń !
Bieganie ! Dziękuję :)




47 dni zostało do pierwszego w tym roku maratonu ORLEN Warsaw Marathon, a jak :)

Bieganie i bieganie i jeszcze bieganie , gdzieś pomiędzy bieganiem treningi obwodowe jeszcze rzadziej ,
bardzo rzadziej rower ...
:)



Co daje mi bieganie?
Siłę
Energię
Satysfakcję
Motywację
Systematyczność
Konsekwentność
Wiarę

Od kilku dni próbuję wegetarianizmu i muszę przyznać, że jak na razie całkiem dobrze mi z tym.
Całkiem dobrze czuje się organizm i ja czuję się w lepszej formie .
Zobaczymy jak to wyjdzie w dłuższym okresie czasowym.

Trzymajcie kciuki :)
Mam nadzieję , że w tym tygodniu uda mi się bardziej wylewny wpis udostępnić - brak czasu !!! :)

;)




7 komentarzy:

  1. Co? Bez mięsa? tego delikatnego smaku kurczaczka, chrupiącej panierki? Bez hamburgera własnej roboty z mega pakietem ketchupu? Skąd Bracie siły na to Twoje bieganie? Z sałaty? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej musiałem przerwać tą dietę , ponieważ organizm się źle czuł :/

      Usuń

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)