piątek, 31 stycznia 2014

221 - podsumowanie stycznia 2014

Witajcie !

Realizując postanowienie noworoczne dodaje podsumowanie pierwszego miesiąca .
Statystyka jest bezlitosna .
Mam nadzieję , że pomoże mi to w trzymaniu się planu treningowego i da jasny obraz tego co zrobiłem w danym miesiącu .

Do rzeczy .


Miesiąc styczeń zamykam z kilometrażem : 162,33 km
Wyszedłem na trening:                                15 razy
Biegałem:                                                   14 godzin i 21 minut
Spaliłem:                                                    12,5 tysiąca kalorii
Średnie miesięczne tempo :                         11,3 km/h

Minimum zostało zrealizowane !
Luty Będzie bardziej zabiegany :)

Dzisiaj wybrałem się na trening do Niewolna i wracając przez Pasiekę na Rudki zastałem nie dość , że lodowiska to zaspy ...




Ach ten wkurzający wiatr :)
Nie lubię go !

To co , za około 30 minut miesiąc Luty i pierwsze zawody , mowa o Zimowym Biegu Trzech Jezior :)

Biegać , biegać ... Zapier***** ! :) ... (przepraszam za wyrażenie ... )

Pozdrawiam i przyczepności ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)