sobota, 16 lutego 2013

411

Od Poranki pisane wieczorem .

Z takim numerem dzisiaj wystartowałem w Zimowym Biegu Trzech Jezior w Gołąbkach :)

Kolekcja się poszerzyła
Od Poranki pisane wieczorem .

Czy to przypadek ? Na Lechitów miałem numer 412 :)

Od Poranki pisane wieczorem .

Bieg i organizacja wspaniała , nie wspomnę o swojej satysfakcji. Zakładałem 1:20 a wybiegłem 1:17 :) I jeszcze była energia w nogach . Co to oznacza ? To że treningi owocują :)

Wsparcie z każdej strony , wszyscy na których liczyłem dopisali :) Dzięki !

Przed biegiem z Romanem

Od Poranki pisane wieczorem .

Świder czai się na atak na metę

Od Poranki pisane wieczorem .

Radość z przekroczenia mety

Od Poranki pisane wieczorem .

Na metę wbiegam tak

Od Poranki pisane wieczorem .

... a po biegu

Od Poranki pisane wieczorem .

jest medal :)

Dziękuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)