poniedziałek, 18 lutego 2013

157 - dwa koła

I nastał powrót do rzeczywistości. Treningi owocują i udział w biegu był tylko potwierdzeniem .
Z bieganiem idę zgodnie z planem ale na rowerze mam jakieś 550 km zaległości ...
Tak jak tytuł wpisu "dwa kółka" , chodzi o rower .

Od Poranki pisane wieczorem .

Na rowerze można bardziej rekreacyjnie spędzić czas i więcej zwiedzić czy też odkryć nowych terenów.
Uczepiłem się wymówki, że jest za zimno i się jej niestety trzymam ... Muszę jakoś się przełamać :)

Od Poranki pisane wieczorem .

Wiosna, lato i jesień , to są pory roku w których uwielbiam jeździć
i choć w zeszłym roku nie zrealizowałem planu na 2012 to i tak byłem zadowolony z kilku wycieczek .

Od Poranki pisane wieczorem .

Lasy , łąki wszystko wygląda tak pięknie ...

Od Poranki pisane wieczorem .

I ktoś mądry kiedyś powiedział: " Kto chcę szuka sposoby , kto nie chce szuka powodu" . Przyznaję , że do tej pory byłem w drugiej grupie .

Świder.

(W wpisie zostały wykorzystane zdjęcia min autorstwa mojego i Sebastiana Jeżewskiego)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)