czwartek, 16 sierpnia 2012

PPW

"Porani pisane wieczorem"

Dochodzą do mnie różne myśli , czasami kolorowe, zdarzają się też w ciemnych barwach.

Co nimi kieruje? Nasza podświadomość ? Ogólnie rzecz biorąc nasza psychika.
Można sobie z nimi radzić i ukierunkowywać się na pozytywne myślenie.
Zauważyłem, że często nawiązuję do pozytywnego myślenia . Tęsknie za nim ?
Hmmm... Dobre pytanie.

Staram się myśleć pozytywnie , patrzeć na świat optymistycznie . Częściej tak wychodzi, na szczęście .

Lubię czerpać radość z "Małych rzeczy".

Od Poranki pisane wieczorem .

Nawiąże do biegania .
Zwykła najprostsza forma ruchu, może być zabawą , walką z własnymi słabościami .
Jestem szczęściarzem i widzę w tym znacznie więcej. Jest to czas na przemyślenia ,
rozwiązywanie problemów , szukania odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.
Z głową podniesioną do góry mogę powiedzieć że "bieganie rozjaśnia umysł" przekonałem się o tym sam.

---

W weekend miałem okazję trochę pozwiedzać Inowrocław ( woj. kujawsko-pomorskie)
Nawet całkiem ładnie się tam zrobiło :
Od Poranki pisane wieczorem .

Trafiłem nawet na występ ...
Od Poranki pisane wieczorem .

Pozdrawiam , Mateusz

1 komentarz:

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)