poniedziałek, 5 listopada 2012

Ten pierwszy ...

Pierwszy poniedziałek w listopadzie .

Lubie listopad ze względu na panującą aurę i przez piosenkę ...

"Całą noc nie mogłem spać
Amfetamina ma gorzki smak
Czuje, że znów będę się bać
Mimo, że ktoś daje mi znak
Mała Ty wiesz dławi mnie tlen
A każdy dzień wymyka się
Druga zero trzy nie ma dokąd iść
Jak mogłeś odejść stąd
W taką nieludzką noc
Moja głowa chce, moja głowa znać
Moja głowa, moja głowa, moja głowa, moja głowa
Jakiś powód"

Od Świat Świdra!

Biegając dzisiaj po parku doszedłem do wniosku , że mimo wszystko jest to piękna pora roku. Kiedy liście przykrywają wszystko w koło i szeleszczą, i skrzeczą pod nogami ...

Pięknie ...

"Na całe szczęście wiem jak radę dać bez wiary
Znalazłem wielu, którzy drogę pokazali
Przez całe życie na najwyższej pędzą fali
Pochmurne niebo im na głowy się nie zwali "


W głowie ta myśl , że dobiegnę , że dam radę , że dotrwam :)
Nadzieja jest wspaniałą rzeczą . Bardzo motywuje do działania .

Od Świat Świdra!

Fantastycznie :)

Pozdrawiam i jak zawsze miłego poniedziałkowego wieczory , ponieważ nie taki straszny poniedziałek jak o nim mówią ;)

1 komentarz:

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)