poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Poniedziałek .

Szukając inspiracji. Odwieczna sprawa, która mnie męczy... Gdzie ją znaleźć ? Gdzie jej szukać ?!
Trzymam właśnie jedno zdjęcie , którę dodaje mi sił w trudnych chwilach i wywołuję uśmiech na twarzy!
Ktoś kiedyś powiedział, że wiosna ? Oby na dobre przyszła , ponieważ nie lubię ponurej, szarawej, aury na dworze...
Wracając do inspiracji. Kiedyś czerpałem , ją z innych ludzi i ich 'stylu' , czy to w fotografii , życiu ... Odszedłem od tego, ponieważ w końcu zauważyłem że to zgubne . Bardzo łatwo stracić dystans i się zatracić ! Cieszę się, że dojrzałem do tego , teraz mogę trzeźwo i z dystansem (jeszcze większym) patrzeć na życie . Dziekuje !
---
Siedząc tak z Tobą , właśnie tam, tam gdzie jesteś Ty ... Miejsce nie ma znaczenia ważne abyś zawsze była...
Od Świat Świdra!

Eryk foci:
Od Świat Świdra!

Cała banda fotograficznych zabójców i sprawców złych czynów .
Od Świat Świdra!

Zbieżność osób na zdjęciu perfidnie przypadowa.
Od Świat Świdra!

Świderopakero
Od Świat Świdra!

Pięknie być i pięknie żyć ...
Od Świat Świdra!


Inspiracji poszukiwać ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)