niedziela, 11 lipca 2010

Już po Dżem'ie i Strachach na lachy...

Dni Pakości!
Od Zdjęcia Bloggera


Strachy na lachy!
Było rewelacyjnie, sam przyznaje, że bardzo się wybawiłem.
Zagrali utwory, które znałem i było mi z tym bardzo dobrze! Nawet Karolina, Monika i Robert się wybawili. Największą jednak furorę zrobiła piosenka opisująca polską rzeczywistość, mentalność itp, tytuł jak już się domyślacie brzmi "Żyję w kraju..."
Cudownie!

Od Zdjęcia Bloggera

Koncert Dżem!
Na początku zagrali 4 piosenki, których nigdy nie słyszałem(to moja wina), lecz finisz mieli bardzo dobry, zabrakło tylko "List do M" i z tego powodu mały niedosyt, aczkolwiek były takie przeboje jak "Whisky" "Harley mój", czy też "Wehikuł czasu".

Teraz sącząc piwo i podsumowując, mogę napisać, że było warto pokonać te ponad 40 km, błądzić i śmiać się !
Koncerty dają dużą radość!
Oby było ich więcej.
Dla miasta Pakość wielki ukłon, że zorganizowały takie widowisko.
Pozdrawiam MATISLI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za dodanie komentarza ;) Miłego dnia ;)